Regulamin
Hotel
REGULAMIN HOTELU DLA PSÓW „HAU HAU”
- Niniejszy regulamin stanowi integralną część Umowy powierzenia psa pod opiekę. Podpisując Umowę Powierzający potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Hotel dla psów „HAU HAU” powstał w celu zapewnienia odpowiedniej opieki oraz bezpiecznych warunków pobytu dla psów. Dzięki tej inicjatywie zostało stworzone miejsce, które z jednej strony gwarantuje najwłaściwsze warunki dla psów, a z drugiej pozwala Powierzającym na spokojne pozostawienie psa w Hotelu, z przekonaniem, że pies będzie w możliwie najlepszych rękach.
- Aby jednak móc w pełni zagwarantować opiekę, bezpieczeństwo oraz komfort dla psów, poniżej zostają sformułowane postanowienia, które określają warunki korzystania z usług Hotelu, w tym: przyjęcia, pobytu i opuszczenia Hotelu przez zwierzę.
Słownik:
- Regulamin – należy rozumieć niniejszy Regulamin;
- Hotel – należy rozumieć Hotel „HAU HAU”;
- Powierzający– należy rozumieć właściciela psa lub osobę upoważnioną przez właściciela do powierzenia psa pod opiekę Hotelu;
- Zwierzę – należy rozumieć psa;
- Umowa– należy rozumieć Umowę powierzenia psa pod opiekę
§1 Przyjęcie psa do Hotelu
- Opieka nad psami w Hotelu odbywa się na podstawie Umowy powierzenia psa pod opiekę, sporządzonej i podpisanej w dniu pozostawienia psa w hotelu.
W przedmiotowej umowie właściciel lub osoba przez niego upoważniona, w szczególności składa oświadczenie, że zwierzę jest zdrowe, informuje o innych okolicznościach istotnych ze względu na stan zdrowia oraz poziom rozwoju psa oraz określa termin przebywania psa w hotelu. - Powierzający zobowiązany jest do udzielenia wszelkich istotnych informacji o psie, którego przekazuje pod opiekę Hotelu.
- Powierzający pozostawiający psa w hotelu zobowiązany jest do przedłożenia aktualnej książeczki zdrowia psa (szczepienia, odrobaczenie, zabezpieczenie przeciwko odrobaczeniom i kleszczom). O występowaniu choroby przewlekłej u zwierzęcia, należy poinformować Hotel najpóźniej w dniu pozostawienia psa w Hotelu.
- Psy przyjmowane do Hotelu powinny posiadać własną obrożę, smycz i kaganiec, ewentualnie swoje posłanie (znany mu zapach domu podnoszący komfort poczucia bezpieczeństwa), ulubioną zabawkę.
- Ze względu na bezpieczeństwo i komfort innych zwierząt Hotel może odmówić przyjęcia psa, który zagraża zdrowiu i bezpieczeństwu innych, a w szczególności psa:
- agresywnego w stosunku do ludzi i zwierząt;
- bez ważnej i aktualnej książeczki zdrowia psa;
- bez wymaganych szczepień i zabezpieczeń przeciw endo i ektopasożytom;
- wymagających hospitalizacji np. po zabiegach operacyjnych;
- chorych (w tym zapchlonych) w sposób stwarzający groźbę zarażenia innych zwierząt;
- suczek w cieczce;
- suczek w ciąży;
- szczeniąt do 6 m-ca życia
- Hotel może odmówić przyjęcia psa z powodu braku miejsca, a także bez podania przyczyny.
- Pierwszeństwo przyjęcia do Hotelu mają psy, których planowany pobyt w określonym terminie został wcześniej odnotowany w kalendarzu rezerwacji.
§2 Zobowiązania Hotelu
- Hotel zobowiązuje się otoczyć najlepszą, całodobową opieką każdego powierzonego psa, troszczyć się o jego dobro, a także zapewnić bezpieczne warunki jego pobytu.
- Hotel zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, by każdy pies był zdrowy i bezpieczny, a akcesoria dostarczone przez Powierzającego pozostały w dobrym stanie.
- Hotel zapewnia karmienie psa w zależności od jego indywidualnych potrzeb uprzednio uzgodnionych z właścicielem. Powierzający jest zobowiązany do dostarczenia odpowiedniej ilości karmy lub zwrotu poniesionych z tego tytułu kosztów przez Hotel.
- Hotel zapewnia spacery oraz wybieg na ogrodzonym terenie Hotelu, przy uwzględnieniu stanu zdrowia oraz kondycji fizycznej psa.
- Hotel zobowiązuje się do zapewnienia, w przypadku choroby lub nagłego zdarzenia, odpłatnej opieki weterynaryjnej. Wizyta u lekarza weterynarii jest uzgadniana z Powierzającym, chyba że zachodzi konieczność ratowania życia lub zdrowia w nagłych wypadkach. Koszty całej wizyty weterynaryjnej pokrywa właściciel.
§3 Godziny pracy Hotelu
- Odbiór i przywóz psów odbywa się w godzinach 8:00 - 9:30 oraz 18:00 - 20:00, po wcześniejszym ustaleniu. W wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość umówienia się na inną godzinę (dodatkowo płatne 50 zł)
- Doba hotelowa trwa od godz. przywiezienia psa na hotel do tej samej godz. następnego dnia przy pobytach powyżej 5 dni
- W przypadku pobytów do 5 dni obowiązuje płatność za każdy dzień w którym pies przebywa w hotelu np. Pies przyjeżdża w piątek i zostaje do niedzieli - płatność za 3 dni (piątek-sobota-niedziela) a nie za dwie doby.
§4 Płatności i rezerwacja miejsc
- Z zastrzeżeniem §4 ust. 2, płatność za pobyt psa w Hotelu uiszczana jest w całości w dniu przyjęcia psa do Hotelu, chyba że w Umowie o powierzenie psa pod opiekę postanowiono inaczej.
- W sezonie wysokim tj. Okres Świąteczno-Noworoczny, Ferie Zimowe, Wielkanoc, Majówka, Boże Ciało, Wakacje, Wszystkich Świętych; wymagana jest odpowiednio wcześniejsza rezerwacja miejsca oraz wpłata zadatku w wysokości 50%, za cały planowany pobyt psa w Hotelu.
- W przypadku rezygnacji z rezerwacji, o której mowa w powyższym punkcie:
- zadatek podlega zwrotowi w pełnej kwocie, jeśli rezygnacja nastąpiła co najmniej 14 dni przed zarezerwowaną datą rozpoczęcia pobytu
- zadatek podlega zwrotowi w wysokości 50 % wpłaconej kwoty w przypadku rezygnacji złożonej 13 do 8 dni przed zarezerwowaną datą rozpoczęcia pobytu
- zadatek nie podlega zwrotowi, gdy rezygnacja nastąpi 7 dni (lub mniej) przed zarezerwowaną datą rozpoczęcia pobytu
- Poza sezonem wysokim wpłata zadatku do rezerwacji nie jest wymagana. Wszelkie dokonane poza sezonem wpłaty, które nastąpią przed dniem przyjęcia psa do Hotelu będą traktowane jako zaliczka i w razie rezygnacji z rezerwacji, będą podlegały zwrotowi w całości.
- Jeżeli podczas pobytu w Hotelu, suczka wejdzie w okres rui (cieczka), wówczas za każdy kolejny dzień, licząc od dnia jej rozpoczęcia, właściciel zobowiązany jest dokonać dopłaty w wysokości 50% kwoty określonej w §4 ust. 1 Regulaminu.
- Jeżeli niniejszy Regulamin ani Umowa nie stanowią inaczej, wszelkie koszty związane z pobytem psa w Hotelu powinny zostać zapłacone przez Powierzającego najpóźniej w dniu odebrania psa.
§5 Przedłużenie/skrócenie pobytu psa w Hotelu
- Pobyt psa w Hotelu może zostać przedłużony po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby przez Powierzającego, jedynie za zgodą Hotelu. W takim przypadku, za przedłużenie pobytu zwierzęcia Hotel pobiera standardową opłatę.
- W przypadku samowolnego przedłużenia terminu pobytu psa w Hotelu, bez uprzedniego powiadomienia o tym fakcie lub bez otrzymanej zgody Hotelu, Hotel, oprócz standardowej opłaty, o której mowa w §4 ust. 1 ma prawo naliczyć dodatkową opłatę w wysokości 50% zastosowanej opłaty standardowej.
- Opłatę za przedłużenie pobytu, po potwierdzeniu jej wysokości przez Hotel, należy wnieść nie później niż w dniu opuszczenia przez psa Hotelu.
- Powierzający może odebrać psa przed upływem ustalonego terminu zakończenia pobytu po uprzednim kontakcie z Hotelem, jednak tylko w godzinach pracy Hotelu.
- Hotel ma prawo, w przypadku wystąpienia wyjątkowych okoliczności, skrócić termin pobytu psa w Hotelu i wezwać Powierzającego do niezwłocznego odebrania psa.
- W przypadku skrócenia terminu pobytu psa w Hotelu, wniesiona opłata nie podlega zwrotowi, chyba że do skrócenia terminu doszło z wyłącznej winy Hotelu.
§6 Oświadczenia Hotelu
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za:
- zranienia, urazy, choroby lub inne schorzenia psów powstałe podczas pobytu w Hotelu, chyba że Hotel ponosi winę za zdarzenia powodujące powstanie u psów zranień, urazów, chorób lub innych schorzeń – w tym zakresie, Powierzający przede wszystkim musi mieć na uwadze, że psy, podczas wielu aktywności, w tym także podczas wspólnych zabaw, mogą wykonywać czynności z bardzo dużą intensywnością, w następstwie czego może dojść do zdarzeń niechcianych, niezależnie od właściwego pełnienia pieczy nad psami przez Hotel;
- ucieczkę psa z Hotelu, chyba że Hotel ponosi za to zdarzenie winę – Powierzający musi mieć na uwadze, że teren Hotelu oraz psy są przez całą dobę odpowiednio zabezpieczone, w sposób uniemożliwiający przedostanie się poza wyznaczone dla nich terytorium. Nie można jednak wykluczyć sytuacji, w której pies w sposób trudny do przewidzenia dla Hotelu znajdzie się poza jego granicami;
- zniszczenie lub zagubienie przedmiotów, a w szczególności zabawek przywiezionych przez właściciela wraz z psem;
- śmierć psa z przyczyn niezależnych od Hotelu;
- Powierzający ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez psa, których nie można zakwalifikować, jako normalne następstwo przebywania psa w Hotelu.
§7 Porzucenie psa przez Powierzającego
- W przypadku, gdy Powierzający nie odbierze zwierzęcia z Hotelu w umówionym terminie, a ponadto wystąpi którakolwiek z poniższych przesłanek:
- Powierzający będzie zalegał z opłatą za pobyt psa i inne zamówione w Hotelu usługi,
- Powierzający nie skontaktuje się z Hotelem w terminie 7 dni od upływu zakontraktowanego terminu końca pobytu w celu wyjaśnienia sytuacji,
- Powierzający nie będzie przyjmował rozmów telefonicznych od pracowników Hotelu pod numerem telefonu, który podał w Umowie
- Powierzający poda fałszywe bądź nieaktualne dane, uniemożliwiające kontakt ze sobą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji, takie zachowanie będzie rozumiane jako porzucenie psa przez Powierzającego, a prawne konsekwencje tego zdarzenia będą rozpatrywane na podstawie Ustawy o ochronie zwierząt z 21.08.1997 r. (Dz.U.2017.1840 j.t.).
- Stwierdzenie faktu porzucenia psa, uprawnia Hotel do przekazania porzuconego psa osobom trzecim i wystąpienia wobec Powierzającego na drogę sądową.